Dori3 2013.05.17. 13:12

Da Caterina

fotó (1).JPG
A héten már másodszor ebédeltünk a Da Caterinában. Szigorúan véve nem budapesti jó hely, ugyanis Budaörsön található (Budapest városhatárától kb. 1000 méterre), viszont Budapestre is szállítanak ki.

Az étterem Budaörs főutcáján található. A kerthelységet ügyesen oldották meg, mert a főút szintjétől lejjebb van, ez felfogja a zaj nagy részét. A fák és a téglafal miatt egészen hangulatos kis kerthelysége van.

Általában ebédelni járunk ide, mivel a „minőségi életet élünk” mottó jegyében inkább itt költünk el egy jó ebédet, mint valamelyik bevásárlóközpont gyors-éttermében. Persze, kicsit drágább, de szerintem a hangulat és az étel mindenképpen kárpótol. (Éttermekhez viszonyítva viszont inkább pénztárcabarát.)

fotó.JPGAz étterem az olasz konyhát népszerűsíti, ezért sok pizza és különböző tészták találhatóak az étlapján. Én személy szerint a gnocchijukért vagyok oda, nagyon jól csinálják. A minap – bár az étlapon így nem szerepel, nagyon rugalmasak voltak – gnocchit ettem tejszínes csirkemell csíkikkal, baconnel és spárgával. Erre az ételre önmagában is 5 pontot adok!! De nagyon ízletes volt a Scaloppina Zingara is (sertéshús tejszínes mustáros szószban pirított sonka csíkokkal és gnocchival). Az eddigi tapasztalataim szerint mindig beleválasztottam a jóba, de azért megkóstoltam más ételeiket is. A lasagne finom, de nem mondanám semmi kiemelkedőnek, a pizzájuk szintén ízletes, vékony tésztás, de ha ajánlhatok, akkor inkább a tésztákat kóstoljátok végig.

postit4.gifÖsszességében egy nagyon kellemes kis kerthelység, ami könnyen megközelíthető, lehet parkolni előtte (ingyen!), és az étlapon van néhány gyöngyszem! Beszélgetős ebédre ideális, de szerintem egy kellemes vacsorához is kitűnő választás. Ha Budaörsön jártok, próbáljátok ki!

A bejegyzés trackback címe:

https://johelyek.blog.hu/api/trackback/id/tr235304578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása