Dori3 2011.05.19. 11:08

Édeni Vegan

Ma a jó idő engem is teljesen elbódított, úgyhogy egy teraszos reggelit beszéltem meg az egyik barátnőmmel. Az Édeni Vegant javasolta a Vízivárosban (I. kerület, a Vásárcsarnok mögött).

Az "étterem" nagyon jó helyen van, egy Y elágazásban, az Iskola utcában. Ez és a környék kávézói igazán kellemes teret alkotnak a nem túl forgalas kereszteződésben. (Utoljára akkor jártam erre, amikor a Viziváros megrendezte a Cseh Tamás emlékestet és akkor minden kávézó és kiskocsma ebben a hangulatban tartotta az estét... forralt bor az utcán, mindenhol szól a zene, az emberek csak úgy spontán szóba elegyednek egymással... jó kis este volt.) De elég a nosztalgiából, most nappali fényében csodálhattam meg a Vízivárost.

A terasz nagyon kellemes, kényelmes párnák, árnyékos asztalok. Egyébként az étterem önkiszolgáló.

A külsőségek mellett azonban az Édeni Vegannak "filozófiája" is van, ami a következőből áll: az vagy, amit megeszel. "Az Édeni Vegán megfelelő választás mindazoknak, akik hisznek a táplálkozás erejében és szeretnék, hogy gyermekük, családjuk jobb egészségben és vitalitásban gazdag mindennapokban éljenek." - írja a honlapjuk.

Én nem cáfolnám meg, hogy amit megettünk ma reggel, az rendkívül egészséges volt! A frissen facsart gyümölcslé istenien illett ehhez a napsütéses reggelhez, amihez valamilyen kása szerű ételt választottunk telis tele gyümölcsökkel.

postit3.gifÖsszességében azt mondanám, hogy néha jó betérni egy ilyen helyre és olyan elégedetten távozni, hogy ma adtunk egy pofont a műanyag kajáknak és igazán figyeltünk magunkra. Azonban én szerintem nem tudnám megszokni, hogy nap mint nap ilyeneket egyek - arról nem is beszélve, hogy szerintem a minőségi, jó étel még mindig a vastagabb pénztárcákhoz igazodik. Viszont a hely nagyon kellemes, úgyhogy egy próba erejéig mindenkinek ajánlanám!

A bejegyzés trackback címe:

https://johelyek.blog.hu/api/trackback/id/tr902916252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása